Promotiefilmpje Mdawi - Reisverslag uit Mdawi, Tanzania van drie gezusters Werf - WaarBenJij.nu Promotiefilmpje Mdawi - Reisverslag uit Mdawi, Tanzania van drie gezusters Werf - WaarBenJij.nu

Promotiefilmpje Mdawi

Door: Harmke

Blijf op de hoogte en volg drie gezusters

22 Februari 2014 | Tanzania, Mdawi

Speciaal voor Sophie heb ik een filmpje laten maken.

Mzungu's mochten niet in beeld komen dus het wel bekende 'high five- low five- do the jive' staat er niet in.
De kinderen met wie ik dit dansje doe staan er wel op (het paarse uniform).

Mijn kleine schattige A staat er wel op (met de banaan) haar poging tot serieus kijken is zo te zien aardig gelukt.

Mijn taak bestond uit kinderen mobiliseren (ja Hinke een beetje zoals jij dat met je MMP probeert te doen) om naar de library te komen; ze proberen te laten lachen (bij Alex werkte the jive aardig) en met ze te voetballen (hooghouden).

Met trots presenteer ik dan ook het prachtige promotiefilmpje:

• 22 Februari 2014 - 21:31

Klaas Vaak:

Wauw, super mooi filmpje hoor!!!!!!

• 12 Maart 2014 - 12:02

Wil En Nyn:

Harmkee,

Wat een mooi filmke!

Verslag uit: Tanzania, Mdawi

01 Februari 2015

Over NOG'en, ballet en coltruien.

27 Januari 2015

hoe het ervoor staat

18 Januari 2015

De krentjes uit de januari pap

16 Januari 2015

alweer een week voorbij

09 Januari 2015

Xin Chào
drie gezusters

Alles is familie. Zus 1 bevindt zich momenteel in Australië Zus 2 bevindt zich vanaf 7 januari in Tanzania Zus 3 bevindt zich in het hoge noorden van Nederland Onze big brother kan moeilijk controle op ons uitoefenen nu wij overal ter wereld zitten. Daarom is deze blog ook een beetje voor hem.

Actief sinds 20 Dec. 2013