Over NOG'en, ballet en coltruien. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van drie gezusters Werf - WaarBenJij.nu Over NOG'en, ballet en coltruien. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van drie gezusters Werf - WaarBenJij.nu

Over NOG'en, ballet en coltruien.

Door: Zus 1

Blijf op de hoogte en volg drie gezusters

01 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Lieve zusjes,
Enige dwang voel ik om jullie te schrijven. Niks zo irritant dan drammende zusjes dus here we go.
Op dit moment komt het mij ook wel goed uit want ik ben een echte NOG’er geworden oftewel ik vertoon Nakijk Ontwijkend Gedrag.
Dat is zo erg geworden dat ik tijdens het nakijken mensen al app met de vraag: ‘noem eens een getal onder de 10?’

Goed, wat doe ik verder met mijn leven? Nou weinig.
Door foto’s en verhalen van zusje 3 en plannen van zus 2 heb ik heimwee achtig gevoel ontwikkeld. ZON, ZEE en VRIJHEID, waar zijn jullie? Ik mis mijn ‘ikziewelwatdedagbrengt’ leventje van vorig jaar.
Toen chillde ik hem ergens op de Australian Open met 45 graden , niks snappend van het hele tennis overigens maar alles om mij heen was hot.
Nu krijg ik zoveel werkmails dat ik mij bijna populair voel, reiken de nog-na-te-kijken verslagen tot okselhoogte, moet ik ook nog iets van voorbereiden, is project undateable al mislukt en ohja het vriest.
Zoek de verschillen.

Om niet als een Madelief Depressief de winter uit te komen, heb ik bedacht dat ik iets nieuws moet gaan doen. Uit je comfortzone of zo iets. Nu is mijn comfortzone redelijk groot dus iets doen wat in je comfortzone ligt heb ik ook maar goedgekeurd.
Ik wil dus op balletles. Klassiek. Uiteraard oefen ik al. Dit dus nu ook met mem waarbij we op onze tenen om de tafel dansen onze handen in een boogje boven ons hoofd. Super effectief.
Als jij terug bent zusje 3, dan verwacht ik uiteraard dat jij de taken van mem in deze weer overneemt en met mij rond de tafel danst.
Want wat is het probleem met mem? Nou, zij wil altijd even laten zien dat ze andere oefeningen heel goed kan terwijl deze helemaal niks met het hele ballet te maken hebben. Ik noem een ‘ hurk’ zit. Nu kan ik best hurken maar niet zo’n poephouding waarbij beide benen op de grond staan. Gevolg: mem pest mij en ik heb een scheenbeenvliesontsteking van het vele oefenen.

Over de dieren. Colin is nog steeds dik. Abe nog zo irritant als de pest en Ches chillt hem in tha house. De paarden is een ander verhaal. Zo als zusje 3 inmiddels heeft vernomen wordt er ook hier gepest maar dan op het niveau van toren C.
En er is natuurlijk maar 1 de aanstichtster. Jouw geliefde Leo inderdaad. Om een beetje context te geven. Jaimy heeft een nieuw dek. Formaat coltrui.
Ok, ik moet toegeven, hij heeft er beter uitgezien maar dit is nog geen reden tot pestgedrag wat zich uit in hem opjagen en bijten.
Jaimy verzette zich kranig door de deken van Rebelle over haar hoofd te trekken tot een soort van bodywarmertje.
Inmiddels heeft hij het lot geaccepteerd en hij lijkt hij best te genieten van zijn deken. Ik ook want ik hoef hem niet meer te poetsen.
Tot zover mijn update.

Lys hoe is het met de darmen? Hoe ziet je laatste week eruit?

Doei.

  • 01 Februari 2015 - 20:37

    Zus 2:

    Jullie begrijpen nu wel waarom in Hinke met zachte dwang
    een stukje wilde laten schrijven.
    Gé-wel- dig!

    Lysje nog één weekje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Februari 2015

Over NOG'en, ballet en coltruien.

27 Januari 2015

hoe het ervoor staat

18 Januari 2015

De krentjes uit de januari pap

16 Januari 2015

alweer een week voorbij

09 Januari 2015

Xin Chào
drie gezusters

Alles is familie. Zus 1 bevindt zich momenteel in Australië Zus 2 bevindt zich vanaf 7 januari in Tanzania Zus 3 bevindt zich in het hoge noorden van Nederland Onze big brother kan moeilijk controle op ons uitoefenen nu wij overal ter wereld zitten. Daarom is deze blog ook een beetje voor hem.

Actief sinds 20 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1516
Totaal aantal bezoekers 13710

Voorgaande reizen:

20 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: